Hejdå Salem, Hej Ullared!

God morgon!

Nu sitter vi i bilen och är på väg ner mot Ullared, Here we come! Äntligen är vi på väg, både jag och Johanna har varit upp i varv dom senare dagarna, men nu kan vi luta oss tillbaka och njuta av åkturen. Runt ett tiden är vi framme (på ett ungefär.) Men jag bloggar in lite senare under dagens gång<3

Btw, Fredrik och Robbin kom på en tidfördrivning. Ha..ha..ha! Och inte nog med det så är det den tråkigaste tidsfördrivningen jag någonsin har hört. Det är att räkna ut hur många gånger vindrutetorkan åker upp och ner. Och dom kan fram till att på 26mil så rör sen sig 6750 gånger upp och ner.
Jag och Johanna satt bak och bara asflabbade..! Haha, hur ens kommer man på en sån idé?!?


Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0