Dagen..

... började med att jag försov mig. GREAT! Skulle egentligen börja tio, men kom till min praktik vid ett tiden. OPPS! Jag hörde verkligen inte min väckarklocka, helt sjukt vad jag sover djupt!
Men imorgon så börjar mitt sommarlooooov, gu så härligt! Har längtat så sjukt mycket. Men för det mesta kommer jag att jobba en hel del det är ju en fördel att pengarna rullar in ;) Men nackdelen är väl att man måste gå upp så pass tidigt, Haha! Sånt får man ta...

Juste idag när jag, älsklingen och Jocke precis åkte från Södertälje så såg vi världens störta brand rök! Helt-enormt- stort -rökmoln! Vi blev ju förstås så nyfikna på vart det kom ifrån så vi åkte mot det för se vart det var och vad som brann. Och när vi kom till plats så var det en idrottshallen som låg i storvreten i Tumba som hade brunnit upp.




Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0