3 dagar kvar!


*Shiiit*

Det är bara tre dagar kvar till Midsommar, visst går tiden fort fram? Men jag och min Fredrik har i allafall hunnit planerat vart vi ska vara. Och det blir i Gnesta vi kommer tillbringa våran Midsommar, gu så trevligt, lääängtar så mycket! Kommer vara där med familjerna: Eriksson och Edin!
Och inte nog med det så ska jag eller jag har bestämt mig att jag ska ta mitt första dopp på Fredag,(Tycker själv att det är lite väl sent ute.) Har ni tagit erat första dopp ännu? ;)

Förra året var vi ute på min pappas land.. Då var vädret väldigt varierande måste jag säga. Ena sekunden så haglade det, nästa sekund så var det strålande sol. I år kommer i allafall vädret vara mycket bättre! Kommer vara en stor sol.

Bilder från Midsommaren 2009:








Puss<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0