Igår dagens gång..


...Jag hade inte uppdaterat ett dugg igår, men tur att jag kommer uppdatera mycket idag då ;)!

Men nu tänkte jag berätta om går dagen.
Det började med att jag gick upp vid nio tiden för att fixa mig och sedan var det bara att dra iväg till jobbet, började tio och slutade två. Efetr det så kom älsklingen och hämtade mig.. Så då åkte vi hem och packade bad kläder och sen möte vi upp Lotten och Tomas vid meny'n för att köpa picknick och efter det så var vi på väg till stranden :D Vi badade och solade i Farstanäs? Ni kankse vet vart det ligger?.. Men iallfall det var så otroligt mysigt där!

 


Efter stranden så åkte vi hemåt och duschade även fixade oss på nytt igen :p.. Så  när vi började bli smått färdiga så rörde vi oss hem till mina Svärföräldrar och satt där hela kvällen och drack. Det var jätte trevligt och sitta ute och myspysa med mycket skratt och skämt! :D Tack för ett underbart kväll<3


haha.. Jag och svärfar :)


<3


Puss sandra<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0