Fredag!

Förlåt,förlåt för dålig uppdatering idag!


idag när jag slutade kl:18.00 så åkte jag hem (hann inte blogga) för att jag fick reda på att jag och Fredrik skulle hem till Michaela och grilla i Tullinge. Så då var det bara att åka hem byta om och fixa sig. Sen åka iväg mot Tullinge.. Och det var något stressigt där emellan.
Btw: Utsläppt hår på jätte lääänge!!! Shiit vad kort det är :p






...Efter grillningen så åkte vi hemåt och då möte vi upp Lotten. Och snacka om att hon var seg i huvet idag! ojoj.
Ne men det är så att portarna stänger kl:21.00 och vi möte henne vid tio tiden och då hade förstås porten låst sig. Men hon kom ut och tog en cigg med mig och Fredrik, sen så kom hon på*det tog ett tag* shiit jag har inga nycklar med mig! Så hon kom inte in i porten HA..HA..HAAA! Och tur som var bor hon på nedervåningen, så vi sprang runt huset för att klättra upp på balkongen, och vem tror ni fick klättra? Jo.jag! Men då var balkongen stängd, och lotten tänkte då.. Jag kommer aldrig komma in. Och jag asflabbade! Kunde verkligen inte hålla mig från skratt :D
Men sen då gick vi till baka till fram sidan, för att typ vänta på att någon skulle öppna?.. Men dom två våningarna över hade öppna fönster så vi stod när och skrek, URSÄKTA? HALLÅ? kan någon jävla öppna porten? Men som tur så hörde iallafall en person oss som kom ner och öppnade till Lotten. Men gud så kul det var!
Och det var faktiskt en turk som öppnade han var ju skit rolig. För efter när han öppnade porten så gick han upp till sig, och då tittade han ut och sa: Niii, nii kan koma upp hit, ert hema är mitt hem. Pakera bil och sen nii koma upp hit. Om inte nii kan koma upp sen. Haha fett störd. Jag bah jajaja gå och lägg dig nu, hejdåååh hejdåååh!
Vad är det för grannar du har Lotten ;)
Halva inne eller .. Bahahah!

Men efter det där med porten osv. Så åkte vi hem till mina svärföräldrar för att lämna lite färg som Svärfar ville ha till sin fasad från Flügger färg förstås ;) Och jag tog en drink där och satt och snackade lite, även med småbarnen *hihi*

Ne nu tyckte jag att det blev ett för jävla långt inlägg.. Så god natt på er nu så hörs vi imorgon<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0