Första dagen på denna vecka!

 

Imorse var det rena -rama -pest -och- pina att gå upp ur sängen .Jag var helt död(!!) Både mamma, min pojkvän och mina arbetskollega Daniel ringde och terra mig som fan!.. Men jag kom inte försent iallafall, men däremot var jag försenad till bussen, men det var bara att springa  -haha- Ikväll blir det ändrade tider, jag kan fan inte gå och lägga mig vid ett, det går inte bara. Känner att jag verkligen behöver mer sömn än några få timmar. Jag är så förbannat jävla trött och seg! Vill bara hem nu typ. Men det är bara 3 timmar kvar sen slutar jaaaag. :)

 

...Och efter när jag har slutat så blir det att åka direkt Skärholmen med Lotten. Tänkte shoppa LITE. Nu när jag tänker efter det är helt sjukt, jag har pengar kvar dagen innan löning. Plus i kanten till mig ;)

Aja hörs sen<3








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0