Film kväll!


Sorry för dålig uppdatering idag :/ Ska verkligen bättra mig. Men dom senaste dagarna har det varit så fint väder och då sitter man oftast inte inne..Men idag har det varit lite halv dåligt väder, menar inte på så sätt att man måste sitta inne och blogga som fan för det.. Nej,nej! Men jag har haft och göra lite hemma, så därför har det inte varit någon vidare bra uppdatering.




Under kvällen som har varit så kom Michaela och Johan över. (Oj kanske har glömt att jag och Fredrik min pojkvän är hus vakt åt hans föräldrars hus.) Men dom kom iallafall över och då såg vi på "Snabba cash" tyckte att den skulle heta "sega cash". Den var så otroligt seg och dåligaste film jag någonsin har sätt. Ingen spänning någon stans i hela filmen(?) Det är ingen film jag skulle rekommendera till andra. DEN SÖG bokstavligen talat!!
Så nu vet ni det...
Men det får bli mer uppdatering imorgon.. Nu ska jag bädda ner mig bredvid älsklingen<3

Natti,natti<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0