Dålig uppdatering!

Go kväll, go kväll! Saknat min uppdatering? Kan tänka mig det.. Har inte bloggat på en hel dag. Woppsi my bad ;)

Men nu tänkte jag berätta om fortsättningen av Tisdagen . Det hände inte direkt något speciellt, förutom att jag hann och göra två inlägg och sen så somnade om igen :p. Men vi solade och badade och hade det så mysigt här på landet, riktigt avkopplande måste jag säga. Jag och Fredrik tog en liten tripp och gled runt med pappas Corvette.. Grr! Jag älskar den bilen ;) Det var rätt soft. Men jag hatar att få så mycket blickar på en när man åker, men den bilen väcker ju lite uppmärksamhet ;).. Det gör i för sig alla sport bilar. :p

Puss<3

BILDER!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0