Hemma från Gnesta!

Då var jag tillbaka :D saknat mig? Kan tänka mig det har inte bloggat på en hel daaaaaag :O Åh my guud!

När vi kom ut till Gnesta, igår så var det bara att ta på bikini med engång. Och ner till vattnet och bada och sola :D Hur skönt som helst!  Och även idag låg jag hela dagen vid vattnet. Jag har nog aldrig badat så mycket på en och samma gång. Det var 23grader i vattnet. Riktigt härligt må jag säga! Blev även i puttat och puttade i ;) Där emot så fick jock sitt första dopp idag ( i puttad.) Hans ursäkt var att "Jag kan inte simma" hahah bullshiit ;)

Och på tal om myggbett? Bara på bena är det 32 stycken! Fy fan vad jag hatar myggor! Utrota dom jävlarna..
Men nu ska jag börja packa upp och städa mitt rum! Så jag bloggar in senare :)<3

Bilderna förklarar hur mysigt och roligt vi har haft:

BILDER:

(Lördag)


Jag


Hur gör man? :p


WOHOO!


Jag hänger efter båten


:)


Plask?! :p


(Söndag):


Mys<3


Jag och älsklingen<3


Vi igen :)<3


Dyker typ?! :p


Hänger efter en båten igen xD


:)


Mor och son!


Syster simmar under vattnet :)


Me..


Mee :)


Visst är min bikini från Ed hardy fin?! :D


Hihi :)


Jag och syster är ute och flyter xD


Yeeaah :)<3


Hahah jocke blev i puttat ;)


Haha.. stackare ;) Du kan ju simma ändå..


Visst är jag brun? ;)


Sis


Jag gör något :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0