Uppdatering från jobbet:

 

Kände bara att jag var tvungen att få uppdatera lite. Och det gör jag på jobbet förstås.. Slutar kl:18.00 Det är inte sååå lång tid kvar. Får hoppas nu bara att tiden går fort fram. För när jag kommer hem så tänkte jag beställa lite kläder på nätet.. LOVE IT<3

För igår så försökte jag att beställa på nätet jag hade lagt att i min varukorg på nätet och sen då när jag skulle gå till kassan.. Tror ni inte då att min data fuckar upp sig? JO! Och då fick jag lite- sne- flipp och strämde till min skärm och kasta ner den förbannade datan på golvet. Så nu när jag kommer hem ska jag göra ett nytt försök ;) *hihi*

Hörs när jag kommer hem<3



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0