Tisdag!

GOD MORGON

Tänka sig att jag är uppe så tidigt, första gången ever typ jag vaknar av mig själv och så hära tidigt. När man har en vecka semester ska man väl ändå sova ut? Ne, inte jag av någon konstig anledning :p *haha*

Men idag är det tisdag.. (Nedräkningen har redan börjat, 5 dagar kvar av min lilla semester ;))
Men nu skippar vi det och går in på vad vi skulle ha gjort idag..Egentligen så skulle vi åka iväg idag och paddla kanot och lite annat skoj. Men dom flesta ligger just nu bakfulla och är inte kördugliga. Så idag blir det bara att ligga och glassa i solen med kokosolja och bada en hel del :) Så får vi göra det som vi hade tänkt och göra idag, får vi ta imorgon! :)

Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0