Subway!

 

Kan ni tänka er vilken tid jag började idag? 06.15 Men jag kom lite för sent 45minuter senare anländer Sandra till Flügger färg, Men massa sömntuttor i ögonen och ränder på kinden efter kudden. Och håret är i en toffs på huvet.. Rufsigt och tuffsigt :) Men kan ju inte se så mycket snyggare ut ;) Bahaha!

Men idag blir det att jobba dubbelpass. Kommer vara dö trött när jag kommer hem..Men det som är positivt är att Pengar rullar in som det ska.. :D

Men idag så skulle jag och Daniel som jag jobbar med åka iväg och köpa nya arbetsskor till mig. Men vi kom till baka tomhända, men där emot mätta och belåtna var vi. Det blev att vi lunchade på Subway, MUMMS! :D

Så skor får vi ta en annan dag och helst innan ska vi har ätit lunch ;)




Hörs<3



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0