Onsdag..

Sorry för dålig uppdatering. Bättre sent än aldrig, intressant?! ;)

 

Idag gör jag samma ska som jag gjorde igår.. JOBBA! Inte nog med det så gick våran AC sönder i butuken! Det var 30,4 grader varmt inne i buriken.. Helt sjukt! Jag höll verklgen bokstvligen talat på att döööö! Men nu har vi fläkt i buriken så det är lite svalkande.

Efter jobbet så kom Lotten hem till mig på en kopp kaffe och en massa prat :) Riktigt trevligt! Sen när hon skulle hem, så följde jag och Fredrik henne en bit för jag var tvungen att köpa cigg. Efter det så blev det ännu mer kaffe uppe hos Johan och Michaela.. Haha får aldrig nog av kaffe ;)

Men nu så småningom fundera jag på att gå på lunch! Magen börjar prata rätt mycket nu med mig :p

 

Jag lovar att jag bloggar in efter jobbet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0