Måndag..


Just nu har jag verkligen lust eller tid till att blogga. Men jag känner för att en uppdatering ska det iallafall bli än inga alls ;)


Idag så började jag tio och slutade sex.. Kommer vara så hela veckan fram!  Men när jag kom hem så var jag tvungen att städa mitt förbannade rum, kände att ne jag tar det imorgon, eller kanske i övermorgon...? Men så blev det inte för jag övertalade mig själv att nu måste det städas! Det blev bara ytlig städning, men bättre det än att det ligger damråttor lite över allt? Usch..Jag hatar verkligen att när det är stökigt. Men jag får tar lite i taget för att jag känner att man orkar inte med en hel stor städning när man har jobbat i åtta timmar!

Vid halv åtta nu på kvällstippen så kom Lotten hem till mig på en kopp kaffe och massa mys prat på balkongen.
Och vill ni veta en "ovanlig" sak? Jag har beställt ännu mer kläder och inkl. ett par skor från nätet ;) OJOJ, vad jag lääängtar tills mina paket kommer :D

Men nu är det dags att krypa ner i sängen! Har varit så sjukt trött hela dagen. Så det är nog bäst att jag är utbildad tills morgondagen!

Go natt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0