Lördag


En vecka semesta NU! :D
Idag blir det en lugn Lördag. Inge stress eller något, bara njuta :)


Skulle ha solat och badat idag. Men det blir inte av pga vädret! Attans.. Så då blir det ändrade planer. Och min plan då var att direkt efter jobbet så var det bara att dra hem och städa.. STOR städa! Så det har jag gjort, så duktig har jag varit. Nu känns det rent och fräscht. Jämfört vad det gjorde innan.. Så nu är det dags för en kall dusch, HÄRLIGT!Och sen ska jag,Fredrik och Jocke dra iväg och tvätta Jockes bil så den blänker ;)

Det är vad jag vet hittills.. Ne, just vi ska hämta upp Svärmor från jobbet när hon har slutat. Och då ska vi passa på att ta en fika hemma hos dom med lite prat :)

Hörs sen <3

Före:                                                       Efter:




Före:                                                      Efter:




Före:                                                    Efter:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0