Kläder på G


Beställt kläder!


Då var jag klar med min beställning på nätet.. Och allt gick som det skulle, blev inga problem med datan som tur var! Den lyssnade nog på mig ;)Det kommer om 5-7 dagar. Åh jag hatar att vänta....

Men jag har fått rätt många frågor av kompisar, osv.. Om att var inte du nyss på Ullared och handlade för 4500:-?!
Svar: Hehe jo, men jag får aldrig nog. Och för er som känner mig vet att jag verkligen ÄLSKAR att shoppa! Det är nog mitt beroende om man inte då tänker på cigaretterna förstås! :p Det är värsta paradiset för mig, looove it<3

Men det jag ska göra imorgon det är nog kanske dags att rensa alla mina lådor med mina kläder som ligger i och även utanför (a). Det är något som jag verkligen måste,måste göra imorgon(!!)
Men nu ska jag hoppa in i en varm dusch!
Hörs efter<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0