Igår & Idag!


Dagen igår:

Började med att jag vaknade pigg, ärlärt och väldigt utvilad. Så skönt :)
Och när jag gick ut och skulle tända en cigg med mitt kaffe så var det inte så värst bra väder! Och då stack våran grillkväll med Michaela och Johan. Men det löste sig nästan lika fort.. Vi bestämde oss för att åka och äta på Amazon i Heron City. Dom har riktigt gott käk där. Jag tog revbensspjäll med massa bar-BBQ sås och ink. pommes till det.. Riktigt smaskens! Men det smakar som det kostar där ;) Efter när vi var klara där så blev det desser; Smulpaj med rabarber hemma hos Fredrik som jag bakade till, och en massa vaniljavisp :)
Daniel och Lotten kom även över på fika. Utterst trevligt var det. Men efter ett tag så drog Michaela och Johan (torrbollar ;)) Då satt vi fyra kvar och började dricka lite eller vi tre, för Daniel körde bil. Men vi satt och spelade kort och lyssna på musik och hade så kul!:D Btw, det ble inga kort på hela kväll. Hur kunde jag glömma bort min Kamera?!?! Aja.. Jag får väl lov att över leva. ;)



Dagen idag:

Idag fick jag nästan ångetst när jag vaknade. Fattade inte vart min ända vecka-semester hade tagit vägen. Det har gått så otroligt FORT!
Men idag så har jag hunnit med att sola. Passar bra när det är så ruggigt väder ute, Håller ni inte med ?! :p
Senare ikväll så ska jag och Fredrik över till Daniel och kolla på film och äta varma mackor med oboy så passande, just för att det är så tråkigt väder(!!)


Hörs sen<3



Kommentarer
Postat av: Michaela Stappe

Äch du som var torrboll som inte ville bowla ;) <3

2010-07-26 @ 21:17:15
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0