God morgon!

 



Den här killen Johan petersson var inne på Függer igår. Ni måste ju känna igen han?!.. Han var ju med i det där programet "Hem till midgård" och spelade Runar Tvålfager. Han och hans familj beställde faktiskt tapeter från oss. Ballt vah?! ;)


När dom var på väg ut från butiken så kollade jag och Jessica min arbetskollega på varandra och sa.. eller hur? Det måste vara han. Tänka sig att det var de också ;)

(Skulle egentiligen kollat upp det igår, men jag glömde totalt bort det, så kom jag på det nu när jag satt här på jobbet..)



Ville bara berätta det för er, så nu vet ni det.. Ha en fortsatt trevlig dag :)<3




 


Kommentarer
Postat av: Michaela Stappe

Du kan vara mupp ;)



Nemen va baaaaallt ;D jag har faktiskt också träffat en kändis igår på jobbet!! haha :D

2010-07-28 @ 20:45:54
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0