Fredag:

Åh vad jag är klantig. Hade precis skrivit klart mitt inlägg som jag skulle publicera så klickade jag bort det.
Aja nu orkar jag inte skriva om allt jag hade skrivit så vi får ta det kort nu.

Har precis kommit hem från en vecka huspassning. Som tack fick jag en limpa cigg :) Blev jätte glad, för det behövdes verkligen.
Och kan säga på samma gång att det behövs verkligen en stor städning i mitt rum nu ser jag. Men orkar jag verkligen? .. Kanske får se, men lite ytlig städning måste jag nog allt ta mej min ork till. :p Känner att jag är helt jävla slut i kroppen, efter en hel veckas tid arbete. Har knappt fått sovit ut så jag är ganska så seg och trött. Så det blir nog ett hemma spa idag med ;)

Men nu måste jag sätt lite fart på mitt rum. Hörs om en stund<3

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0