Lite fix i rummet och även shopping :p

Under dagens dag så har jag tagit bort det sista skravarna och så har jag börjat spacklat mitt rum.. Började nästan med engång när jag vaknade :) hihi..
Känner att pressen ligger på, för jag måste, måste bli klar med mitt rum innan Fredag. För på Fredag fyller jag ååår :D tänkte ha en liten bjudning hemma hos mig, och då vill man ju inte att alla min grejer ska ligga över allt i hela lägenheten :p




Sen ungefär vid tre tiden så åkte jag, Johanna och våra pojkar till Kungens Kurva.. Jag var tuvngen att dra in på Ikea och handla lite grann. Och även Rusta. Killarna drog till Skärholmen och köpte en present till mooooa ;-)

Detta har jag köpt:

(IKEA)

2st svarta kuddar 39kr/st


Doft grej 19kr och Vas/kruka liknande grej 29kr :p


2st svarta krukor 25kr/st :)


Natt lampa, 89kr


(RUSTA)


Söt rosa plast blomma, 49kr


Nu är det dags att börja träna lite..   69kr



Puss & Kram
Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0