...Söndag...

Vaknade imorse och kunde knappt prata hade ingen röst! Jag fick panik. Men nu har jag druckit varmt te och det börjar bli lite bättre. Kan iallafall prata nu :p

Men igår va jag + min famlij och kollade på filmen Avatar i 3D. Det var en rätt häftig film. Bra för att vara lite äventyrlig/Action film.. Brukar inte vara så förtjust i det. Men filmen va helt okej för min del :) Rätt coolt att se den i 3D men jag tyckte att det borde komma lite mer flygande stenar eller något mot en. Va inte så mycket sånt.
Men,men..
Det som händer idag!? - Ingen aning faktiskt,Det är en slappig söndag. Ska bara vara hemma och ta det lugnt och försöka bli/må bättre. Så förhoppningvis kan jag Praktiksera imorgon om jag känner att jag klarar av det.!

_/Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0