Mina favoriter hos killar




Hårfärg? Mest brunetter eller naturligt blonda killar.

Ögonfärg? Gröna/blåa ögon är så vackert!

Näsa? Herregud, det spelar ingen roll!

Kroppstyp? Smal, eller normal. Snygg rumpa, stora armar. Killen ska också vara 1,70cm ungefär.




Godaste killparfym? Jean Paul helt klart, ni vet parfymen som är en mans kropp?

Klädstil? Fina stickade tröjor och jeans som sitter bra, halvt tight. Kavajer är också snyggt på killar!

Hårfrisyr? Älskar när killar är rakde.. Men endå har lite hår på huvet.

Bra med pengar? Självklart ska han ha pengar så han slipper leva på en..

 

Tönten, normal eller badguy? Normal..

Charmig eller omtänksam? Både och, men om jag måste välja.. Charm

Snygg eller söt? Söt!

Vacker men slår dig, eller helt OK men underbar personlighet? Helt OK med underbar personlighet

som sagt så har jag alltid trott på "Insidan gör utsidan" och det håller jag fast vid.

 

Drömkill kändisen? Wentworth miller<3




-/Puss<33


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0