Lördag. . .

Ojoj vad klockan går fort.. Vaknade runt tolv och vips så är klockan halv tio REDAN!!
Har inte gjort så mycket denna lördag.. Varit en sväng i Tumba centrum och handlat lite grann med svärmor och Fredrik, efter det tog vi en fika och sen blev klockan midddags dags så då åkte vi till min mormor och morfar och åt middag + efterrätt, det satt fin fint det :)
Sen blev klockan sju, å då åkte jag och Fredrik och möte Jonas och Pata snackade lite skit ett tag. Och nu har vi landat hemma hos Johnny, hi hi :p Ska väl vara här ett tag och dricka kaffe och sen hemåt. Ingen märkvärdig lördag... Men däremot så nästa Lördag då blir det partajaaaa, Då skojar jag inte. Kommer bli antal mycket folk, för Johnny fyller 25år.
Ska fixa musik till hans fest,så det blir väl så att jag kommer ladda ner lite nu. Har nämligen lovat det. . Vilken tur att jag har så bra musik-smak ;D



-/Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0