Hej min underbara läsaer!


Förlåt mig att jag inte har skrivit på över ett dygn! Men jag hann tyvärr inte igår. För jag gick upp vid ungefär halv ett och då skulle jag packa och fixa hemma lite innan jag och Johanna skulle dra till Johnnys fest och förfixa där för alla skulle komma vid 18.00, så vi var ju tvungna och sminka oss där osv, (Ni vet tjejer). Vi skulle vara där vid 14.00 och jag hade sån panik att få med mig allt så att jag inte glömde något, Det skulle vara surt då. Kände bara hur jag fick sån ångest för att jag inte hann och blogga innan.. But know im back :D

Dagen började stressigt kan man lugnt säga då.. Men sen är väl vi kom fram till harbro-stugan som Johnny hade hyrt så kände bra nu är man äntligen här!
Så vi började hacka grönsaker och satte upp serpentiner. Som tur så va det nägra stycken som hjälpte till där, så det gick fort att sätta upp ljudet och belysningen osv.
Men vid 16.00 så började dom som hjälpte till åka hem för att fixa sig.. Och så va jag och Johanna kvar för vi skulle ju fixa oss där, för vi skulle inte ha hunnit åkt hem i mellan. Så vi dunkade musik och sjöng när vi gjorde ordning oss :) dom här två timmarna gick så fort fram. Helt plötsligt så var klockan: 18.00!! Då började folket trilla in.
Men jag säger bara det, de var sån rolig kväll och träffa alla (Även folk som man inte ena kände :p)
Jag dansade som fan vid slutet haha så härligt att få parta loss ;D Man snackade så mycket med alla och alla så trevligt folk.. En riktig lyckade kväll<3

Bilder:

































































HEMMA!!


Orkar inte ladda upp alla 250 bilder..

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0