Heeeej Bloggen,

Saknat mig?! Klart :D

Igår va det en sån skön och slapp dag :) Kollade på en film på tv och sen 3 av mina 4 filmer så det är bara en kvar nu. Och den ska jag se ikväll :) De va så härligt att bara slappa och äta chips. Men jag måste ju tänka på min diet och mitt nyår löfe, det får ju inte allt gå ut över i drift måste ju ha snygg kropp till sommaren, fasta lår osv ni fattar ;) Haha

Just nu är jag hemma hos Lotten, har hjälpt henne att städa och lite sånt.
Jag vet faktiskt inte vad som händer ikväll.. Det blir nog inte dricka iaf för jag ska ju på kryssning nästa vecka så jag måste ju ha pengar då :p
Lär väl att man sitter här ett tag och sen hem.

Have a nice day <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0