#1

Namn: Sandra
Piercingar: Naveln, läppen. (Haft i näsan)
Tatueringar: Snart så ;D
Längd: 161 cm
Skostorlek:
35-37
Hårfärg: Ljusburnt
Fräknar: Nej

Kär? Klart att jag är :)<3
Önskar du att du bodde någon annanstans? Näe, trivs bra där jag bor!
Tycker du att du är attraktiv? Ja
Dricker du? Livet är en fest. JA!
Röker du? Ja tyvärr
Vilket schampo använder du? Olika
Vilken parfym använder du? Någon som jag fick av pappsen
Vad är du rädd för? Smärta
Gillar du att tvätta? Klarar av det iaf
Gillar du berg- och dalbanor? Jaaa :D


Senaste…
Filmen du hyrde? Flickan som lekte med elden
Filmen du köpte? Godis & läsk
Låten du hörde: På min datan
Låten du laddade ner? Oj, måste man komma ihåg sånt?
Personen du ringde?P Fredrik <3
Personen som ringde dig? Johänna :)
TV-program du såg? Två och en halv män
Person du tänkte på? My love

Favorit…
Låt: Har många
Sak att göra: Festa, mysa och umgås
Sport: Ska börja, (Kanske)
Dryck: Goa drinkar
Kläder: Mjukis
Film: Har många
Bil: VOLVO
Serie: Prison break

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja!
Gråtit över en flicka? Tveksamt
Ljugit för någon? Är värdelös på att ljuga.
Varit i slagsmål? Ja, någon gång sådär..
Blivit arresterad? Näe, inte vad jag kan minnas
Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång
Hjärtan brustet på grund av dig? De du
Tjejer du kysst? Några kompisar
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Nån gång

Senaste…
Boken du läste? Vet ej..
Personen du fick e-mail av? Svärmor :)
Personen du fick brev av? Nordea
Personen du fick sms av? Fredrik<3
Gången hela din familj åt middag tillsammans? När stora händelser uppkommer
Saken du köpte? Avokado & Räkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0