Gårdagen. . . (Min födelsedag)

Säger bara guuh vilken underbar dag, tack så mycket.. För det hade inte varit det om inte ni var med :D Tack för alla presenter också! Min födelsedag blev så lyckad.
Till en början hade jag en bjudning hemma hos mig.. Sen lite senare på kvällstippen så drog vi ner till Rönninge Pizzan och fortsatte partaja där.. :)

Bilder:


Kvällens outfit


19 roser som jag fick av älskling<3


Morfar, syster och mamma.


Min smarriga tårta.


SKÅÅL :D


Söta lilla mig :)


Lotten och Johanna :)


Mina ballonger


Fredrik och Jonas :)


Haha. . Pose xD



Hihihih :)


Jag & min kussefik <3


Happy face!


Me and kusse<3


Robbin, älskling, Pata och Johnny =) (Mitt fina rum)


Lotten, Johanna och Svärmor :)


Älsko, Jonas, Johnny och pata :) (Mitt fina rum)


Love, love<3


Haha :D


Svärfar och födelsedagsbarnet :D


Vi :)<3


:)


Lotten och Johanna :)


Jag :)


Jag, momsen och kussefiken :)<3


Jag, Elina(kusse) och Lotten!


Killarna :)


<3


Det är inte vi, Eller hur?! ;) - Kul att du kom :D


:)


Jag och Jonas :) Pussilipuss!


Elina, älsko, Issa och Lollo :)


Lotten och jag :)<3


Fredrik med mina tjejer :)


Partajja loss ;P


Dance ;D


Elina och Fredrik.. Så söt :D


Flugger Danne ;P


<3


Lotten :p


Mee :)


Muppar :)


Wee :D


Love yoou kusinvitamin :)<3


Rumpa.. Hahah :P


haha  vad gör vi :P?


ELIIIIINAA!

Video:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0