Tog fel buss!


Så nu jaah äntligen hemma, från en lååång skoldag..

Hahaha.. I morse när jag skulle till skolan så brukar jag alltid ta buss: 708 eller 725! Men det gjorde jag inte denna morgon, jag råkade nämligen ta 745!! (Snacka om att man är trött på morgonen, efter som att jag klev på fel buss.)
Men det märkte jag när bussen svängde åt höger och inte åt vänster.. Då tänkte jag neej det är inte sant...
Men jag klev av i hornstull och tog tunnelbanan mot t-centralen och där ifrån t-centralen så hoppade jag på pendeltåget och gick av i Huddinge tog bussen där i från till skolan. Det vart en lång resa så där på morgontippen.
Men nu byter vi samtal ämne tycker jag =)


Det jag ska göra nu är att rensa min och systerns klä-garderob. Det är så mycket skit där inne så ni anar inte! Och jag slänger bara in grejer där så man hittar ju inget som man letar efter.. Så det ska jag ta tag i nu då hade jag tänkt. Sen blir det väl loppis på gården till sommaren. Näe skoja bara med er, allt ska väl kastas om ingen vill ha det?!. =) Just nu vill inte mina fingrar sluta skriva, men det vill jag för jag måste få något gjort.. :p


Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0