Natt inlägg!


Hej alla ugglor! Lika pigg och klarvaken som jag, fast man ska sova vid den här tiden!
Jag kan verkligen inte sova.. och jag som har skola och tänka på. Börjar kl:08:30! Så i natt kommer inte jag få mycket sömn, kommer vara dö trött imorgon, kan jag garantera! (Om jag ens kommer upp imorgon, well see that!!)

Men nu under kvällens gång innan plutten (Fredrik) gick och la sig, så kollade vi på utomlandsresa till Turkiet. En all inclusive i en vecka, HÄRLIGT! Tänkte åka någon gång under hösten/vintern detta år. Har inte riktigt planera in i det minsta detalj än.. För det är ju ett tag kvar. Vi kollade bara hur mycket det skulle gå på för oss två, det var inte alls så farligt dyrt, som vi trodde! =)
Nån som vill haka på?!





Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0