Måndag!


Första dagen på denna vecka. . Fyra dagar kvar till FREDAG!

När jag kom hem idag från min praktik så la jag mig direkt i sängen och somnade som en stock.. Fredrik fick inte ens liv i mig (Haha) Har typ sovit i två timmar plus lite till, har känt som en evighet när man kollade på klockan. =O Men nu när jag har vaknat till liv igen så är det lika bra att gå och lägga sig igen(!!) För snart är det läggdags :p Men det jag ska göra nu är äta en sen middag och hoppa in i en jätte varm dusch sen kolla på en film blir det :) MYS!

JUSTE mitt nattduksbord är klart!! Visst är det snyggt?! ;-)
-Näe det är faktiskt inte jag som har gjort det utan min underbara arbetskollega DANIEL :D Så fint det blev, passar så perfekt! Den är så fin och så klatschig<3 Vill du göra ett till sånt bord Daniel ?!?!.. HIHI ;-)






Puss & Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0