lite gästbloggande igen då...

nu sitter man här på jobber igen då...
Yttligare en dag med Sandra...den kommer bli lång.

men snart är det dax för lunch.
Vet inte riktigt vad det ska bli men jag är inte så kräsen.
(bara det är mycket protein så är jag nöjd)
Försöker lära Sandra lite om mat och vad den är bra för.
men det går trögt, riktigt trögt. undersökte hennes matlåda
idag. Efter en mycket snabb blick insåg jag till min förfäran att det bara
var en enda stor kolhydrats bomb. Och gissa vad hon drack till.
SAFT för bövelen.... det här är vad jag skådade i hennes "matlåda"
Ett berg av makaroner en liten och utspädd stackars rädd falukorvsbit
samt en klick med någon slags stuvning. kolhydrater ,kolhydrater
mera kolhydrater och fett. En riktig vinnar lunch.

jaja får väl sluta vara matpolis här på arbetsplatsen.


För er som undrar så gick gaddandet bra igår.
Inte för att jag brukar blöda mycket, men jag hade hört att
om man äter ett gäng kiwis innan man ska gadda så blöder man mindre.
Glömde dock säga det till tatturarn. Men hon reagarade själv etfer en stund
och sa att det inte var så mycket blod för en sådan typ av tattuering.
Brukar tydligen vara modellen blodbad.
Men men allt gick väl och efter 2 sittningar är den nu färdig.
Det kanske även dyker upp en bild inom en snar framtid.

Over & out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0