Fråge stund!


Vad är din planer för morgon dagen?!

Svar:

Ja, som sagt det är ju FREDAG imorgon, wii! Tänkte börja dagen med att gå upp vid kl:11:00. Sen göra ordning mig lite smått och låter klockan få ticka fram till halv ett/ett. För då tänkte jag åka till Ikea med lotten, ska försöka få med henne. Och så  tänkte jag handla lite grejer där. Så när Fredrik har slutat jobbet så hämtar han upp oss och även mina grejer som jag har köpt :D Nu växte nyfikenheten fram i dig ;) Får veta imorgon vad jag har köpt :D
Sen blir det åka hem packa in alla grejer i rummet och börja fixa oss snabbt(!!) För vi ska in till stan och shoppa å även äta god middag på en restaurang, myspys i högsta grad!
Vi ska i alla fall försöka vara inne i stan rund fyra tiden, så man hinner gå i lite affärer osv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0