Danet gästar igen..

happ då var man här igen..

Idag var det kallt gott folk. Ca 20minus om min termometer stämmer.
Dagen började i vanlig ordning 05:25 stor kopp kaffe bla bla borsta tänderna bla bla
långkalsonger bla bla promenad bla bla.
Jobbet fortskred tämligen långsamt imorse. Åt min sedvanliga frulle med ägg och havregryn m.m..
Kl 07:10 steg första kunden in. Skulle ha 2 säck gipsbruk.

Jag tror att folk denna morgonen förutom att det var kallt kollde på den där J...a hockeyn. Hela Sverige står stilla p.g.a denna mass sportpshykos som drar  över långa landet falukorv och resterande delar av världen. Som ni kanske har fattat är jag av en sällsynt typ som aldrig kollar på sport. Hata är ett starkt ord, men tillsammans med sport får det dock användas utan omnejd. 

Och så var det de där med maten. Skådade en dåres matlåda även idag.
Man blir ju klent trött på folk som alldrig kommer att förstå det här med mat.
jaja mer behöver jag inte skriva eller säga för den delen.
Mat Polisen har gått i pension.

Åter kommer om typ 2veckor
Då min mesiga praktikant inte är här varken imorgon eller nästa vecka.

Over & Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0