Lör + sön!

Lördag:


Går kvällen var jätte trevlig måste jag säga.  Först till en början så var det jag, Daniel, Sabine och Malin hemma hos Sabine. Vi började dricka lite lätt och samt fixa oss och lyssnade på hög musik. Eller vi tjejer fixade oss, osv.. Medans Daniel förberedde lusse degen och samt bakade. Inte nog med det så fick jag en tidigt julklapp av min älskling, Det var att Sabine skulle fixa mina naglar. Åh, min naglar blev så super snygga. :D Tusen tack Sabine. Jag kan typ inte vända bort blicken från mina naglar. Självklart kommer jag fortsätta med att göra mina naglarna. Jag och min älskling ska dela på halva priset varje månad fram över. (Så nu blir det inget mer bitande på naglarna!!! he.he.he.. )
Men sen lite senare runt sex tiden så började det komma lite folk och även senare på kvällen rullade det in lite till. Så vi blev några stycken till slut. Det var faktiskt jätte trevlig kväll. Mycket prat och skratt :)  Och om jag får lägga till, mycket känn på mina öron. HA.HA.HAAAA!



Bilder:


Jag och Jennika



Malin och Sabine


Lussebullar :D


Lägger glans på naglarna :)





Söndag:


Idag så har denna dag varit lite små seg till en början. Men jag vakande vid nio tiden, rätt tidigt? I know! Vet inte vad som är med mig egentligen. Jag brukar liksom vara en sjusovare så det heter duga. Men aja..
Jag hoppade in i ett varmt bad morgonen. Just för att piggna till lite. Sen blev det frulle. Och efter det så fick jag och älsklingen rycket och fixa till här hemma. Så vi har rensat våra kläder, städat och små plockat. Och att det har tagit sån tid det trodde inte jag. Men,men..
Vi har legat och degat på soffan ett tag. Men nu blir det fortsätta att ta det lugnt. Blir nog att vi sätter på en film och gluttar på den.




Här ligger vi!

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0