Snabb uppdateringen under helgen!


Åherregud! Jag har inte bloggat sen i torsdags. Får lite ångest. Mycket- förlåt- för-de.
Tänkte köra igång en uppdateringen under helgen nu som är.

FREDAG

Slutade jag jobbet runt halv två. Och kan ni gissa vem som kom och hälsade på mig?!... Min kusefik ELINA! :D Det var inte igår, kan man säga. Men efter jobbet så drog vi hem till mig och lämnade hennes grejer och kollade runt hur jag bodde osv. Sen började vi fixa oss lite smått. Tänkte dra och hälsa på min kära mor. Så efter vårat till fixande åkte vi mot Salem. Och var där i någon timme. Sen när vi kom hem igen till Huddinge så drack vi lite cider och lyssnade på hög musik. Sen när klockan tickar iväg blir man rätt trött, iallafall jag som hade gått upp tidigt på morgonen. Men då la vi oss på soffan (i mina onepice dräkter har ju två stycken.) Och kollade på "Vampyre suck" hette den filmen. Grymt rolig faktiskt. Ett måste se.. :)

Hos mor min:










Film mys:





Lördag


Hela lördag dagen gick åt att julhandla. Vaknade runt nio tiden (rätt tidigt.) Men vi gick upp åt frukost och fixa oss i ordning sen tog vi bussen till skärholmen och var där, -ja ex antal timmar! Elina fick tokryck på mig vid slutet. Hon bah asså Sandra jag fattar inte hur du kan spring in och ut i alla dessa affärer. Jag fick typ släppa in henne i butikerna jag skulle in på. Men jag gillar det. Always! :D
Vi var hemma runt fyra tiden. Precis när vi kom innan för dörren så var det otroligt skönt och släppa alla dessa tunga och även lätta påsar. Det var en liten lättnar faktiskt! ;)
Har nästan handlat klart alla julklappar, men lite grann är det kvar. Självklart handla jag julklappar till mig själv. ;) haha! Men det är ju inget ovanligt, gör det rätt ofta om jag får uttrycka mig.
Men senare mot kvälls tippen så skulle vi MOT Märsta. En jobbarkompis till mig bjöd mig och några till på middag, tacos. Men det roliga var att hon bodde inte så långt ifrån min kusin Elina. Bara någon port ifrån liksom. Så jag var tvungen att springa över till min faster och mina två kusiner och hälsa på dom. Jätte trevligt var det. Stod och prata om massor. Men sen var jag tvungen springa tillbaka till min jobbarkompis Jessica och dom andra, Men vi satt och drack vin och hade det skoj.


God jul Sandra önskar Sandra. Lustigt.. ;)














Outfit på middagen:








Söndag

Idag har jag tagit det rätt lugnt och kommer fortsätta med det resten av dagen också. Har hunnit med ett varmt bad på morgonen, ätit frukost och även lunchat.


Bloggar in om ett tag. En ciggis på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0