TORSDAG


Denna torsdag!

Klockan 05.15  kom min (väckarklocka) in i rummet och börja gosa och pussa på mig så att jag skulle vakna till liv. Och det gjorde också. Eller ja när han tände lampan då var det bara att gå upp ur sängen. Gick hemifrån en halv timme efter. Och så var jag på min praktik 06.15. Bytte om och sen var det bara att öppna dörrarna och slå på datorerna. Jag slutat 13.15 då hade jag jobbat mina sju timmar som jag ska. Och när jag väl var på väg ut så såg jag ut och det var ju värsta snöovädret! SHIT! Men jag plogade mig fram med fötter. Var var ju så otroligt mycket snö och storm. Höll nästan på att flyga iväg, så illa var det. Men när jag väl kom hem så pustade jag ut och tänkte äntligen framme.

När jag väl kom hem runt två. Ja, då var det bara att sätt igång och städa + tvätta. Medans tvätten var igång så fixade jag i ordning här hemma. Men jag säger bara det, dessa förbannade j*vla trappor som jag har sprungit upp och ner för. *Svettit* Men det är ju ett måste om man ska ha rena kläder. Ha.ha.. 

Men nu för ett tag sen så kom älsklingen hem. Äntligen(!!) För nu blir det mot gymmet. Ska först slänga i mig lite mat först bara, men sen blir det mot gymmet och troligtvis sola. Det var inte igår! Var ett bra tag sen, kommer inte ens ihåg när jag solade sist. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0