Tidigare idag


SMS av min kusin Elina:


Elina: Hej, vad händer? :)

Jag: Näe, inte mycket håller på att plugga. Sj?:)

Elina:Samma här. Fett tråkigt..

Jag: Hehe. Jag har en massa jävla inlämninguppfgifter. :p

Elina: Tur för dig :p

Jag: javisst, vad har du prov i?

Elina: Det går åt helvete kommer inte klara det. Alla dem här antiken romantiken upplyssning och allt.. :p

Jag: Okej, vet inte vad det är. Men det låter bra. Jag har tre inlämningsuppgifter i sammhälle, två stycken
       i inköp och varuhantering, en uppgift i näthandel, i svenska har jag ett litet projekt, en debatt som ska skrivas plus en litturatur. Om´jag har mycket att göra innan lovet. Det är bara förnamnet. Så ville du något mer med din lilla fjutiga prov? ;o HAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0