Lista

Har sätt i många bloggar att folk gör olika presentationer av sig för varje dag. Intressant?! Så nu är det min tur att få presentera mig från dag 1 - dag 30! Så jag snodde till mig denna lista av:  http://www.miss-lundgren.net/



♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Min kärlek.
♥ Dag 6 – Mina föräldrar.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Min passion.
♥ Dag 9 – Min dag i detalj.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Den här månaden.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 14 – Dagens smink.
♥ Dag 15 – Dagens frisyr.
♥ Dag 16 – Fula ovanor.
♥ Dag 17 – Min drömresa.
♥ Dag 18 – Kommer att hända.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Ser fram emot.
♥ Dag 21 – Hemligheter.
♥ Dag 22 – Bästa filmen.
♥ Dag 23 – Vad gjorde jag för ett år sen.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min favorit resa hittils.
♥ Dag 26 – Min dag i bilder.
♥ Dag 27 – Bästa utestället. 
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Tolkning av mig.
♥ Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0