Juste


Igår var jag ju hos mamma och syster i salem och hälsade på. Och då kom jag på en grej när jag var där. Min mamma har tidigare sålt Mary kay smink. Men för ett tag sen så slutade hon, om jag minns rätt?!?!



Jag- Mamma?!?!?

Mamma- Ja, min kära dotter?!

Jag- Eh, du har väl slutat sålt Mary kay smink, va?

Mamma- Ja.. Vadåra skruttan?

Jag- Okej, Men då menas det väl att jag får plocka lite från din visnings väska(?) *SMILE*

Mamma- Ja okejdå. Men inte allt, för jag sak också ha!

Jag- Okej!





Jag kom hem med dessa produkter! Märke: Mary Kay



Kommentarer
Postat av: elinaa

åh lyxigt :D är det märket bra? har aldrig använt produkter därifrån faktiskt :D och är det dyrt? kram :)

2010-12-01 @ 18:52:31
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0