Igår och idag!

 

Igår så tog jag och älsklingen bara lugnt här hemma. Vi hoppade i ett varmt bad och drack lite vin samt lyssnade på musik. En riktig avkoppling.. :) Sen efter när vi gick upp så satte vi igång och baka pepparkakor. Så otroligt mysigt hade vi. Sen tickade klockan och då hoppade vi ner i sängen och kollade på en film. Vad den nu hette?! Men bra var den iallafall.

 

Har varit iväg nu på morgonen och lunchade på Subway, MUMS säger jag bara! Me <3 Subway. Sen efter det så blev det en sväng in på Vivo och handla hem lite mat. Men på vägen hem så tog jag allt mitt mord till att försöka får ner älsklingen i en snövall, men jag kan säga att det gick verkligen inte. Utan det var jag som flög från ena snövall till den andra. Haha.. Gud så sur jag blev när jag inte fick ner han! Men sen försökte jag mula han men det var ju bara en dum tankte. För det funkade ju inte det heller. Utan det var jag som såg ut som en snögumma istället. (Men jag ska försöka och lista ut någon bra idé till att kunna få ner han. Det får väl bli när han minst annar det.MOHAHAH! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0