HEMMA!



Under dagen som har varit så har jag varit i salem. Tänkte hälsa på mammsen, efter som att jag ändå var ledig idag och mamma också för den delen.
Men vi har haft lite julmys. Slagit in julklappa och druckit kaffe och en massa snack mellan dotter och mor. Sen så har jag skruvat ner min säng, så jävla stor och klumig!.. Men den kommer så småningom komma hem hit.
Inte nog så har jag äntligen fått min efter längtade stora vardagsrums matta. :D Tack, tommy!

Nu under kvällen bli det bara att ta det lugnt. Kolla på någon bra film och bara mys! För imorgon blir det julhandla. Känner lite press, det är ju bara 3 dagar kvar till julafton liksom! Men om allt går som jag vill imorgon så kommer dagen bli bra. :) Plus mitt jullov börjar, hur skönt som helst!



Hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0