GODIS!!!!



Denna dag har gått åt till att stor städa en hel del i hela lägenheten "typ". Efter storstädningen var det prefekt timeing till att möta älsklingen på gymmet. Jag började att gå på bandet i 30minuter och sen körde jag benpass, det var jobbigt. När jag satt och skulle börja köra mitt benpass så kom det fram värsta biffen. Jag tänkte bara shiiiit, hjälp mig NÅN. Men han ville inget illa som jag trodde först. Men tänk er han gick mot dig och är stor som ett hus. Ja då kan ni fatta själv hur jag kände mig, liten som en myra. HAHA! Men han är tydligen en personlig tränare. Det han ville när han gick emot mig det var att han gav ett tips hur jag skulle hålla mina fötter och sen hjälpte till att sänka den saken som jag lyfte med mina ben. Hehe, så det var ju snällt. :)

Men nu under kvällen blir det att svulla en massa godis. Blev så otroligt godis sugen så att jag nästan fick panik. Typsikt när mensen sluta, vad annars skulle det vara liksom. "Daaah.." För oftast är mitt godis sug när min mens är slut. Då är det alltid som värst. Men under mens perioden så blir jag inte sådär extremt godissugen. Visst, det kan hända att man köper sig en choklad bit. Men det är ju inte värsta suget så, som det är för mig när min mens har tagit slut.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0