Dagen innan nyårs afton


Jag och älsklingen kom precis upp från ett låångt varmt bad. Jävlar vad vi såg ut som russin. Haha! Men efter badet så smörjde jag in mig med min nya body cream cocos, den lukar så otroligt gott. Och ny tänkte vi krypa ner i soffan med gurka + morötter och vitllöks dip och en bra film. MYS!


Inte nog med det så är det ju nyår imorgon, WOHO!  Nyår = nyårs löften(?) Tydligen så kom älsklingen på ett jätte bra nyår löfte till mig. Men jag vet inte om jag kan hålla med att det kommer att funka, men jag kommer göra allt mitt bästa till att fimpa de förbannade cigaretterna. Japp, nu fick ni en chock? Jag ska sluta röka helt! Och jag ska ta me fan klara det. Eftersom att dum som jag är, har gått med på det. Hoppas, hoppas att jag verkligen kan hålla det. Men det kommer bli väldigt spännande tycker jag och många andra. Hihi.


Hörs imorgon mina kära läsare!<3

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Snart är året slut, jag önskar dig ett gott nytt år och en trevlig helg!

Hoppas du besöker min blogg i fortsättningen, jag kikar gärna in här :) kram

2010-12-31 @ 13:45:25
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: hermy sötnos ( din drömtjej )

gott nytt tår

2011-01-01 @ 04:30:52
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0