Dag 9 - Min dag i detalj


Började dagen med att jag vaknade kl:09.00. (tidigt för att vara en lördag, tycker jag.)  Men jag hade ju sovit mina tio timmar när jag tänkte efter. Så det var ju bra på så viss. Men när jag väl kom upp ur sängen efter ett tag så hoppade jag in i min Onepice dräkt och gick ut och rökte. Sen satte jag igång datorn för att kolla på paradise hotel *dom sista avsnitten som jag hade missat.* och har suttit id datan ett tag. Efter det så började jag plocka lite här i hemmet samt ätit frulle. Sen började jag och fixa mig lite smått, inget märkvärdigt. Och nu sitter jag har igen.

Om drygt en tmme så ska jag möta min älskling vid huddingehallen, vi tänkte köra ett gympass idag. Sen blir det antaglien hem och äta lite foodi,foodi. Sen har inte jag någon aning om vad vi ska hitta på. Får se vad vi gör!


´Love sandra´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0