Dag 3 - Mina syskon



Jag har två små syskon.




Mellersta barnet.

Det här är min mini bitch! Går precis i sin stora systers fotspår.. Hehe,ne men skämtåsido. Hon heter Elina och är 16år. Singel om jag får tillägga. Hon har nyligen börjat på gymnasiet STORA TJEJEN!

 

OCH

 

Minsta barnet

Detta är min lille bror. Eller halv lillebror om jag får säga det så. Han heter Jimmy och är 8 år.

 

 

Måste säga att jag älskar mina syskon jätte, jätte mycket.  Det är liksom mitt kött och blod. Vad mer kan man säga?! LOVE<3

 




Kommentarer
Postat av: Elina

HhHA ....Mini bitxhxD...asså jag äslkar den bilden på lilla jimmy <3SÅ SÖT!

2010-12-09 @ 17:11:46
URL: http://elinabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0