Dag 2 - Min första kärlek

 

Min första kärlek var en kille som heter Kim Jonasson. Och vi träffades genom samma umgänget som vi umgicks med. Jag var runt 16 års åldern när vi blev tillsammans. Vårat datum var den 3 januari. Ligger fortfarande kvar på minnet. Sen efter fem månader senare så förlovade vi oss. Åh, vad jag kände mig lycklig när jag hade ringen på fingret. Men den for av några antal gånger från mitt finger. Haha! Faktum var att vi tjafsade rätt mycket. Det var imprensip hel tiden. Han visste vilket temperament jag kan få, så han roade sig väl med att jävlas med mig. Men sen var det inte bara han som jävlades utan jag med. Jag kan jag med. ;)

Om man bort ser ifrån allt tjafs så hade vi det bra. Ska faktiskt inte klaga. Men den tiden är förbi nu. Båda vi två har gått vidare och det känns ju skönt på sitt sätt. Men vi var tillsammans i 1år, 2 månader och 5 dagar precis på pricken faktiskt.

 

 

THE END!


Denna bild är tagen av mig.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va sött, men nu är han min haha ;)

2010-12-07 @ 16:54:58
URL: http://jossuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-12-07 @ 16:59:21
Postat av: /Mirra

Nettoooo ;D

2010-12-08 @ 01:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0