Dag 1- Presentation av mig själv




Jag är en tjej som gillar det mesta. Är alldtid posetiv och charmig DEFINITIVT! Jag har ju glimten i ögonen som folk brukar säga. Men jag gillar att göra grejer, hatar att vara rastlös då får jag panik. (Typ damp?!) Men jag är en hoppetossa helt enkelt. Det jag verkligen älskar det är att shoppa! Får alltid höra att jag är en shopaholic. Ha.ha.. Tycker det är lite kul. Men det får mig att känna mig lugn och sansad på nytt. Gillar att vara ute och festa och mest av allt ha kul med nära och kära, min vänner då dvs. Vid det tillfället. Men också ta det lugnt och bara liksom. Ta dag för dag och verkligven njuta av det. Men jag kanske ska ta och börja nu med min presentation..? Ja, håller med!

Mitt namn är Sandra Sofia Björk. Brukar kallas för: Björken, blomman, älskling, korven, gumman, sötnos osv. Är 19 år gammal. Går mitt sista år på gymnasiet. SKÖÖÖNT! Längtar som tusan till studenten.
Har en mamma och en pappa. Två små syskon har jag, en halv lillebror som är 8år, Stor kille. Och en hel lilla syster som är 16år big girl!
Jag är uppväxt i en lite förort utanför Stockholm som heter Salem. Har bott där impernsip hela mitt liv. Har flyttat lite hit och dit runt om kring Salem, även utanför också. En del av mig har alltid varit där liksom. När mina föräldrar skiljdes valde jag att bo med min pappa.(Är pappas lilla flicka och kommer alltid att vara det.) Bodde hos han från att jag var 6 år till att jag blev 13år. 7år bodde jag hos min far. Flyttade hem till mor då när jag blev 13år. Och har bott hos henne enda tills nu kan man säga. Flyttade hemifrån för ca: 2 månader sen. Jag flyttade hem till nuvarande pojkvän Daniel och vi bor i Huddinge. Det känns faktiskt lite tomt ibland nu när man har flyttat hemifrån. Men så långt är det inte heller att åka imellan. Men liksom jag har ju allt i Salem. Vänner, Familj och släkt. Men oftast blir det att man mest pratar i telefon och försöker planera in grejer som man kan hitta på. För under veckorna hinner man knappt inte. Inte om man jobbar och pluggar. Tiden räcker inte till då. Då får man roa sig på helgerna och boka in i kalendern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0