FREDAG


Efter jobbet så åkte jag och älsklingen iväg till Kungens kurva och köpte sladdar till mina nya högtalare så imorgon blir det att koppla och fixa... Även så blev det lite shopping ;) Det kan jag nog eller kommer aldrig kunna mot stå. :)
Så har jag hunnit ätit som jag ska, nu blir det bara att fixa sig lite smått sen över till Michaela och Johan och bara ta det lugnt och snacka, helt enkelt ha en trevlig kväll ihop!
Hörs senare troligtvis!<3


Skopunkten 349:- stl. 36


Skopunkten 149:- stl. 36


Jula 129:-
Var bara tvungen att köpa den här stora tv kontrollen. Ball vah?! ;)



Kommentarer
Postat av: Michaela

JA MEN KOM NU DÅÅÅÅ :D jag börjar bli lite smårund om fötterna.... haha

2010-08-06 @ 21:04:11
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0