Host,host!


Ny vaken, morgonfrilla och osminkad. PERFEKT!




Ojoj, dålig uppdatering. SORRY!


Men som sagt igår var det första skoldagen. Jag var så otroligt trött. När jag var väl på väg till bussen så kände jag bara att jag ville vända tillbaka hem och krypa ner under täcket igen. Det var så fruktansvärt kallt ute, hösten är på G!

Men jag var så otroligt trött i går på lektionerna så att jag somnade till och med. Helt enkelt så  kände jag mig full. Ni vet så här groggy. När jag väl kom hem från skolan så la jag mig i sängen och sov i tre timmar. När jag vaknade till liv igen så tog jag ett varmt bad +te, sen blev det sängen igen och då slocknade jag som en sten.
(Hela dagen hade så ont i kroppen,hosta och förkylning.)
Eftersom att jag mådde så dåligt igår så är jag hemma idag just för att få tillbaka krafterna och bli piggare. Nu idag känner jag iallafall att jag kan hålla ögonen öppna det kunde jag verkligen inte göra igår!

Men idag blir det en lugnt dag. Kolla på film och bara gosa ner sig under täcket med one piece dräkten och första bli något bättre! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0