Hemma!


...Nu har jag kommit hem efter en lååååång shopping tur.Vi gick runt i Skärholmen ut och in i alla olika möjliga butiker i 3timmar och 30minuter. *pjuu* Känner mig helt slut nu när jag har kommit hem.
Som tur var så fick vi skjus hem av Lottens syster. Och då åkte vi hem till Lotten först och lämna hennes grejer och även så passade vi på att ta en kaffe. ;)
Men istället för att sitta här och babbla så ska jag lägga in bilder på vad jag har köpt idag. Ni vill väl antaglien veta vad det är jag har shoppat för något skoj! ;)
























































Kommentarer
Postat av: Anonym

lämnar ett avtramp så här på morgonen.....

//

2010-08-28 @ 03:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0